Senarai Penuh Nama-Nama Calon PRU14, (PH) DAP Negeri Sarawak !

Senarai Penuh Nama-Nama Calon PRU14, (PH) DAP Negeri Sarawak ! - Hallo sahabat MALAYSIA SEPEKAN, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Senarai Penuh Nama-Nama Calon PRU14, (PH) DAP Negeri Sarawak !, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Bola Sepak, Artikel Khabar, Artikel Malaysia News, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, Artikel Update, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Senarai Penuh Nama-Nama Calon PRU14, (PH) DAP Negeri Sarawak !
link : Senarai Penuh Nama-Nama Calon PRU14, (PH) DAP Negeri Sarawak !

Baca juga


Senarai Penuh Nama-Nama Calon PRU14, (PH) DAP Negeri Sarawak !


KUCHING: Berikut senarai penuh calon DAP negeri Sarawak bagi Pilihan Raya Umum ke-14 (PRU14), yang diumumkan di sini, malam ini.

PARLIMEN:

KUCHING - Dr Kelvin Yii
STAMPIN - Chong Chieng Jen
SERIAN - Edward Andrew Luwak
MAS GADING - Madi Bimol
BINTULU - Tony Chan Yew Chiew
LANANG - Alice Lau
SIBU - Oscar Ling
SARIKEI - Wong Lin Biu
KAPIT - Paren Nyaw

#sumber


Appear First on Malaysia Sepekan


Demikianlah Artikel Senarai Penuh Nama-Nama Calon PRU14, (PH) DAP Negeri Sarawak !

Sekianlah artikel Senarai Penuh Nama-Nama Calon PRU14, (PH) DAP Negeri Sarawak ! kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Senarai Penuh Nama-Nama Calon PRU14, (PH) DAP Negeri Sarawak ! dengan alamat link https://malaysiasepekan.blogspot.com/2018/04/senarai-penuh-nama-nama-calon-pru14-ph.html

Subscribe to receive free email updates: