PRU14: "Tuan Ibrahim" Di Kubang Kerian,"Hashim Jasin" Arau Perlis

PRU14: "Tuan Ibrahim" Di Kubang Kerian,"Hashim Jasin" Arau Perlis - Hallo sahabat MALAYSIA SEPEKAN, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul PRU14: "Tuan Ibrahim" Di Kubang Kerian,"Hashim Jasin" Arau Perlis, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Bola Sepak, Artikel Khabar, Artikel Malaysia News, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, Artikel Update, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : PRU14: "Tuan Ibrahim" Di Kubang Kerian,"Hashim Jasin" Arau Perlis
link : PRU14: "Tuan Ibrahim" Di Kubang Kerian,"Hashim Jasin" Arau Perlis

Baca juga


PRU14: "Tuan Ibrahim" Di Kubang Kerian,"Hashim Jasin" Arau Perlis


SHAH ALAM: Timbalan Presiden Pas, Datuk Tuan Ibrahim Tuan Man akan bertanding di kerusi Parlimen Kubang Kerian, Kelantan, manakala, Mursyidul Am Pas, Hashim Jasin pula akan bertanding di kerusi Parlimen Arau, Perlis.

Pengumuman calon di dua parlimen tersebut diumumkan oleh Presiden Pas, Datuk Seri Abdul Hadi Awang pada Ceramah Perdana Program Jelajah Presiden Pas dan Munajat Pilihan Raya Umum ke-14 (PRU-14) di Seksyen 18 di sini sebentar tadi.


Program yang dihadiri kira-kira 1,000 turut dihadiri oleh Pesuruhjaya PAS Selangor, Sallehen Mukhyi dan Bekas Menteri Besar Selangor, Tan Sri Abdul Khalid Ibrahim.

Sementara itu, dalam majlis sama, Sallehen turut mengumumkan calon-calon Gagasan Sejahtera negeri Selangor yang akan bertanding di empat kerusi Dewan Undangan Negeri (DUN) dan dua kerusi Parlimen di negeri ini.

Beliau berkata, kesemua calon berkenaan mewakili Parti Ikatan Bangsa Malaysia (Ikatan ) dan Barisan Jemaah Islamiah Se-Malaysia (Berjasa).

"Bagi Parlimen Selayang, Timbalan Presiden Berjasa, Brigadier Jeneral, Datuk Hashim Abdul Karim, manakala bagi Parlimen Subang, Ketua Pemuda Ikatan, Mohd. Shahir Mohd. Adnan akan bertanding di kerusi berkenaan.

"Bagi empat kerusi DUN pula, DUN Kinrara diwakili Datuk Lim Ying Ran, Dun Bukit Gasing, Datuk Seri David Sew Kah Heng, DUN Subang, Mejar Jeneral (B) Datuk Seri Mohamad Badri Abd. Rahman yang juga Naib Presiden Ikatan dan DUN Pandamaran diwakili oleh G. S. Santokh Singh,"katanya.

Pada majlis sama, Sallehen turut mengumukan calon Pas yang bertanding di kerusi DUN Ijok iaitu Jefri Mejan. #sumber


Appear First on Malaysia Sepekan


Demikianlah Artikel PRU14: "Tuan Ibrahim" Di Kubang Kerian,"Hashim Jasin" Arau Perlis

Sekianlah artikel PRU14: "Tuan Ibrahim" Di Kubang Kerian,"Hashim Jasin" Arau Perlis kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel PRU14: "Tuan Ibrahim" Di Kubang Kerian,"Hashim Jasin" Arau Perlis dengan alamat link https://malaysiasepekan.blogspot.com/2018/04/pru14-tuan-ibrahim-di-kubang.html

Subscribe to receive free email updates: