Viral Dua Juruterbang Hawk 108 Disahkan Meninggal Dunia.

Viral Dua Juruterbang Hawk 108 Disahkan Meninggal Dunia. - Hallo sahabat MALAYSIA SEPEKAN, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Viral Dua Juruterbang Hawk 108 Disahkan Meninggal Dunia., kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Bola Sepak, Artikel Khabar, Artikel Malaysia News, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, Artikel Update, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Viral Dua Juruterbang Hawk 108 Disahkan Meninggal Dunia.
link : Viral Dua Juruterbang Hawk 108 Disahkan Meninggal Dunia.

Baca juga


Viral Dua Juruterbang Hawk 108 Disahkan Meninggal Dunia.

Viral Dua Juruterbang Hawk 108 Disahkan Meninggal Dunia !!! Puncanya Buat Ramai TERPANA !!!|KUANTAN :Jurutrbang pesawat Hawk 108 Tentera Udara Diraja Malaysia (TUDM) yang dilaporkan hilang jam 11.30 pagi tadi disahkan meninggal dunia. Mereka ditemui kira-kira jam 2.30 petang tadi di kawasan berhampiran Kampung Chukai, dekat Kemaman, Terengganu.

Perkara itu disahkan Panglima Tentera Udara, Jeneral Datuk Seri Affendi Buang pada sidang media khas di Pangkalan TUDM Kuantan, di sini, sebentar tadi. Beliau berkata, mayat mangsa ditemui 20 meter antara satu sama lain dengan payung terjun masing-masing.

“Kita percaya mereka sempat menarik kerusi anjal ketika pesawat itu mula hilang kawalan. Dan kemungkinan besar puncanya adalah payung terjun tak kembang sepatutnya. Pihak TUDM masih lagi melakukan siasatan.

“Mereka adalah juruterbang berpengalaman dan ini adalah kehilangan besar kepada kami.

“Juruterbang yang meninggal dunia ialah Mejar Mohd Hasri Zahari dan Mejar Yazmi Mohamed Yusof,” katanya.

Mejar Mohd Hasri dari Bandar Baru Jempol, Negeri Sembilan manakala Mejar Yazmi Mohamed Yusof dari Kuala Lumpur

Sumber : BHarian

 



✍ Sumber Pautan : ☕ Tahukah Anda Rakyat Malaysia?

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2rjXqrd

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!



Appear First on Malaysia Sepekan


Demikianlah Artikel Viral Dua Juruterbang Hawk 108 Disahkan Meninggal Dunia.

Sekianlah artikel Viral Dua Juruterbang Hawk 108 Disahkan Meninggal Dunia. kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Viral Dua Juruterbang Hawk 108 Disahkan Meninggal Dunia. dengan alamat link https://malaysiasepekan.blogspot.com/2017/06/viral-dua-juruterbang-hawk-108-disahkan_25.html

Subscribe to receive free email updates: